Sunday 20 October 2013

MY BRAND STORY

Alhamdulillah saya sangat bersyukur dengan kehidupan yang saya lalui sekarang bersama suami dan anak-anak tersayang.

Walaupun saya mempunyai pekerjaan yang tetap namun saya teringin menambah nilai hidup saya untuk lebih maju di masa hadapan bersama anak dan suami tersayang. Tanpa mereka siapalah saya di muka bumi Allah yang bertuah ini.

Saya juga bersyukur dengan terbitnya kawan lama saya yang muncul di dalam Facebook yang merupakan pasangan suami isteri yang bahagia, disitu la terdetik di hati saya untuk bersama dengan beliau mengenali lebih dekat mengenai produk yang ditawarkan. Tanpa berfikir panjang saya telah menyertai beliau iaitu PM Mohd Saiful Rosdi dan pasangannya PM Dr Malinda Mohd Ali untuk menyertai program bersama produk yang terulung di Asia Tenggara.

Saya juga tidak teragak-agak ingin terus menggunakan produk daripada keluaran Shaklee kerana dengan izin Allah ia dapat mencegah dan mengubati penyakit,dan berpegang kepada ayat inilah " mencegah lebih baik dari mengubati" saya berusaha untuk membantu ibu dan ayah saya untuk kekal sihat. Pelbagai produk shaklee telah saya berikan kepada kedua ibubapa saya dan mereka berpuashati. Saya berasa gembira kerana saya telah berbakti kepada ibubapa saya.  Kini saya meneruskan penggunaannya untuk suami, diri dan anak-anak saya agar lebih sihat, cerdas dan bertenaga.

Insyaallah saya juga akan berkongsi dengan anda semua di luar sana. Semoga segala kebaikan yang datang dari Allah dapat di kongsi bersama.

Sekiranya anda diluar sana berminat untuk terus bersama saya boleh terus menghubungi saya di no berikut:-

H/P.... 017-7295158 atau  balkis1976b@blogspot.com

No comments:

Post a Comment